19 Σεπ Δυναμική παρουσία της L’Oréal Hellas στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης 2023
Η κα Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs & Engagement Director L’Oréal Hellas, και η κα Μαρία Κοράλη, Γενική Διευθύντρια L’Oréal Professional Products συμμετείχαν στο Inclusivity Lounge της Women On Top
Αθήνα, 18 Σεπτεμβρίου 2023. H L’Oréal Hellas, πιστή στη δέσμευσή της στις αξίες της ισότητας και της συμπερίληψης, υποστήριξε το Inclusivity Lounge που διοργανώθηκε από την Women On Top στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, συμβάλλοντας ενεργά σε έναν ουσιαστικό διάλογο για θέματα έμφυλης ισότητας και συμπερίληψης.
Στο πλαίσιο αυτό, την Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου, η κα Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs & Engagement Director L’Oréal Hellas και η κα Μαρία Κοράλη, Γενική Διευθύντρια L’Oréal Professional Products συμμετείχαν στο Inclusivity Lounge «Health in Unequal Times» και μίλησαν για τις αξίες της Ισότητας, της Διαφορετικότητας και της Συμπερίληψης στο εταιρικό περιβάλλον.
Φέτος, για πρώτη φορά, το Inclusivity Lounge πλαισιώθηκε από την παράλληλη εκδήλωση StandUp Αgainst Street Harassment από την L’Oreal Paris. Ένα εργαστήριο που διοργάνωσε η W.I.N Hellas και αφορά στην προστασία ενάντια στην παρενόχληση στον δημόσιο χώρο και παρουσίασαν η Νίκη Μάντσιου, Υπεύθυνη Οργάνωσης & Προγράμματος και η Βασιλική Λιάφου, ψυχολόγος & Επικεφαλής της Επιστημονικής Ομάδας του Οργανισμού.
To Workshop άνοιξε με συζήτηση η κα Δήμητρα Πετρίδη, αναφερόμενη στις αξίες της διαφορετικότητας και της συμπεριληπτικότητας που βρίσκονται στον πυρήνα της κουλτούρας της L’Oréal, τονίζοντας παράλληλα ότι ξεκινούν από την ηγεσία της εταιρείας και τους ανθρώπους της.
“Στη L’Oréal, εδώ και πάνω από έναν αιώνα, είμαστε αφοσιωμένοι σε μία και μόνο αποστολή μας, να δημιουργούμε την ομορφιά που κινεί τον κόσμο. Η ομορφιά δεν έχει να κάνει απλώς με μια ωραία εμφάνιση αλλά αποτελεί μια κινητήριο δύναμη. Ως παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο της ομορφιάς, γνωρίζουμε πως ό,τι κάνουμε μπορεί να έχει ουσιαστικό αντίκτυπο. Γι’ αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την L’Oréal, να θέτει στο επίκεντρο της συζήτησης αυτά τα θέματα, λειτουργώντας ως πρότυπο τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.”
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στις εσωτερικές δράσεις που πραγματοποιεί η L’Oréal Hellas, συντονίζοντας τακτικές εκπαιδεύσεις διευθυντικών στελεχών, υπευθύνων διαχείρισης ομάδων και νέων εργαζομένων της στην συμπεριληπτική κουλτούρα. Επιπλέον, τόνισε την πολυσχιδή δράση των brands της L’ Oréal Hellas και τα πολυάριθμα προγράμματα που πραγματοποιεί με στόχο, ένα ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα.
Η κα Μαρία Κοράλη, Γενική Διευθύντρια L’Oréal Professional Products συμμετείχε στο πάνελ: «Γυναίκες & Ψυχική Υγεία: Το μεταβαλλόμενο παζλ» με συντονίστρια τη Στέλλα Κάσδαγλη, συνιδρύτρια του Women On Top. Η ίδια, υπογράμμισε την επίδραση που έχει η φροντίδα της εμφάνισης μας στην ψυχική μας υγεία και ιδιαίτερα των ατόμων που υφίστανται κοινωνικές πιέσεις, σημειώνοντας την πολύτιμη προσφορά του Κοινωνικού Κομμωτηρίου σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Μια πρωτοβουλία, γεμάτη αγάπη και φροντίδα που ξεκίνησε από τη L’Oréal Professional Products με τη συνεργασία κοινωνικά ενεργών και ευαισθητοποιημένων κομμωτών και υιοθετήθηκε από τους Δήμους Αθηναίων και Χανίων.
Σχετικά με την L’Oréal
Για περισσότερα από 110 χρόνια, η L’Oréal η κορυφαία εταιρεία ομορφιάς στον κόσμο, έχει αφοσιωθεί σε ένα μόνο πράγμα: την εκπλήρωση των προσδοκιών ομορφιάς των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Ο σκοπός μας – να δημιουργήσουμε την ομορφιά που κινεί τον κόσμο – ορίζει την προσέγγισή μας στην ομορφιά χωρίς αποκλεισμούς, ηθική, γενναιόδωρη και αφοσιωμένη στην κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Με το ευρύ μας χαρτοφυλάκιο 36 διεθνών εμπορικών σημάτων και τις φιλόδοξες δεσμεύσεις αειφορίας στο πρόγραμμα L’Oréal For The Future, προσφέρουμε σε κάθε άτομο σε όλο τον κόσμο ό,τι καλύτερο όσον αφορά στην ποιότητα, στην αποτελεσματικότητα, στην ασφάλεια, στην ειλικρίνεια και στην υπευθυνότητα, ενώ γιορτάζουμε την ομορφιά στην απέραντη πολλαπλότητα της.
Με 87.400 αφοσιωμένους εργαζομένους, ισορροπημένο γεωγραφικό αποτύπωμα και πωλήσεις σε όλα τα δίκτυα διανομής (e-commerce, μαζική αγορά, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα λιανικού εμπορίου αφορολογήτων ειδών) το 2022 ο Όμιλος πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 38,26 δισ. ευρώ. Με 20 ερευνητικά κέντρα σε 11 χώρες σε όλο τον κόσμο, μια αφοσιωμένη ομάδα Έρευνας και Καινοτομίας αποτελούμενη από 4.000 επιστήμονες και περισσότερους από 5.500 επαγγελματίες της τεχνολογίας, η L’Oréal επικεντρώνεται στην εφεύρεση του μέλλοντος της ομορφιάς και να καταστεί υπερδύναμη στο χώρο του Beauty Tech.
Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.loreal.com/en/mediaroom.